Support Is Our Success!
Produse de înaltă calitate + consultanță competentă = suprafețe perfecte: aceasta este formula de succes ADLER. Un nou sistem de asistență pentru servicii și mai rapide pentru clienți: ADLER Evocall garantează consultanță personală perfectă, prin intermediul unui sistem digital inovator.
15 dec. 2020
Ajutor rapid
O setare a robotului de vopsit, o structură specială pentru aplicarea straturilor sau o întrebare legată de duzele de pulverizare: tehnicienii ADLER sunt mereu pregătiți să răspundă unor astfel de întrebări. Prin sfaturi competente și având o privire de ansamblu asupra situației, ei ajută clienții la fața locului pentru a obține suprafața perfectă. Dacă la client apar probleme tehnice, de cele mai multe ori este nevoie de ajutor rapid. Însă prezența rapidă a unui tehnician ADLER la fața locului nu este posibilă întotdeauna. În astfel de cazuri, ajutorul vine prin intermediul sistemului de asistență live Evocall de la ADLER: angajatul extern sau clientul de la fața locului ia legătura live prin conexiune video cu specialistul de la ADLER și beneficiază astfel de ajutorul de care are nevoie pentru soluționarea problemei. Pentru aceasta este nevoie numai de o pereche de ochelari pentru realitate virtuală sau, mai simplu, de o aplicație pentru smartphone.
Asistență inovatoare
Faza de testare pentru Evocall s-a derulat cu succes; a fost pus în funcțiune prin asistență video un sistem automat de pulverizare sau a fost conectată o instalație Excimer. Sistemul Evocall și-a dovedit eficiența în special în săptămânile care au trecut, în timpul crizei provocate de coronavirus. „Exact într-o astfel de situație de excepție, un sistem de consultanță performant, digital are o valoare enormă – prin ADLER Evocall putem garanta service rapid și competent și fără contact personal direct”, explică Matthias Stötzel, care conduce în cadrul ADLER serviciul tehnic pentru domeniile ferestre, construcții din lemn și conservarea construcțiilor. Însă Stötzel are așteptări mari de la acest sistem nou și pentru viitor: „Sunt sigur că Evocall va schimba asistența pe care o oferim clienților într-un mod similar celui în care telefonul mobil sau e-mailul ne-au schimbat felul în care comunicăm. În trecut, deplasarea la clienții noștri internaționali putea dura adesea două zile. Cu Evocall nu mai avem nevoie decât de câteva ore pentru rezolvarea unei probleme tehnice. Iar timpul pe care îl economisim este tot în avantajul clienților noștri!”
ADLER – În venele noastre curge vopsea
Cu 620 de angajați, ADLER este cel mai mare producător austriac de lacuri, vopsele și materiale pentru protecția lemnului. Fondată în 1934 de Johann Berghofer, întreprinderea de familie este condusă astăzi, la a treia generație, de către Andrea Berghofer. 18.000 de tone de lac părăsesc anual fabrica din Schwaz, aprovizionând clienți din peste 25 de țări. ADLER dispune de societăți de distribuție în Germania, Italia, Polonia, Olanda, Elveția, Cehia și Slovacia; unica locație de producție este fabrica de vopsele ADLER din Schwaz/Tirol (A). ADLER este prima întreprindere din branșa sa 100% neutră din punct de vedere ecologic, încă din 2018.
© by adler-lacke.com